Παράδοση ειδών πρώτης ανάγκης στο “Χαμόγελο του παιδιού”

Τη Δευτέρα 11-05-2026 οι μαθητές μας παρέδωσαν σε εκπρόσωπο του “Χαμόγελου του Παιδιού” τσάντες με είδη πρώτης ανάγκης. Οι μαθητές/τριες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του 15μελούς ενόψει του Πάσχα και πρόσφεραν ένα μικρό ποσό ο/η καθένας/μία. Το ποσό που συγκεντρώθηκε δόθηκε για την αγορά των ειδών. Ευχαριστούμε θερμά τους/τις μαθητές/τριές μας και τους γονείς τους για […]

Δείτε περισσότερα

Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί προσέφεραν εθελοντικά στο σχολείο μας

Με πνεύμα συνεργασίας και προσφοράς προς τη σχολική κοινότητα, το Σάββατο 14/3/2026, μαθητές και μαθήτριες του 15μελούς συμβουλίου, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ.Τσοκάνης Κων/νος, καθώς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, συμμετείχαν σε δράση εθελοντικής εργασίας για τη συντήρηση και τον καλλωπισμό των χώρων του σχολείου. Στο πλαίσιο της δράσης πραγματοποιήθηκαν […]

Δείτε περισσότερα