Τη Δευτέρα 11-05-2026 οι μαθητές μας παρέδωσαν σε εκπρόσωπο του “Χαμόγελου του Παιδιού” τσάντες με είδη πρώτης ανάγκης. Οι μαθητές/τριες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του 15μελούς ενόψει του Πάσχα και πρόσφεραν ένα μικρό ποσό ο/η καθένας/μία. Το ποσό που συγκεντρώθηκε δόθηκε για την αγορά των ειδών.
Ευχαριστούμε θερμά τους/τις μαθητές/τριές μας και τους γονείς τους για τη μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμά μας!


