Θεατρική παράσταση “Ο Άδειος Βασίλης”

Την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2025 το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της σχολικής μας μονάδας παρακολούθησε στην αίθουσα εκδηλώσεων την παράσταση “Ο Άδειος Βασίλης” με σενάριο της Μ. Κίτρα που ανέβασε η νεοσυσταθείσα θεατρική ομάδα του σχολείου μας “Φως στη σκηνή”. Η εν λόγω ομάδα δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2025 υπό την επίβλεψη και τον συντονισμό των φιλολόγων Ι. Μαντζώρου Μ. Ιωσηφίδου και απαρτίζεται από 20 μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου. Το μήνυμα που επεδίωξε να περάσει η παράσταση είναι πως δεν έχουν σημασία τα υλικά αγαθά, αλλά η σύνδεση και η στοργή μας για τους άλλους, διότι οι άνθρωποι που αγαπάμε αξίζουν περισσότερο από οτιδήποτε χειροπιαστό. Πολύτιμοι αρωγοί στο εγχείρημα ήταν η εικαστικός και εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα Κ. Καπέλλου στη δημιουργία των σκηνικών, η κα Β. Κοντοπρία στον ήχο, ο Δήμος Διρφύων Μεσσαπίων καθώς και  ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τη μητέρα μέλους της ομάδας για το πηγαίο ενδιαφέρον και την  αγορά των στολών όπως και την επιμέλεια  της παράστασης. Στο τέλος δόθηκαν συμβολικά δωράκια στα μέλη της ομάδας από τις συμμετέχουσες εκπαιδευτικούς.

Posted in Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας, Ομιλίες/Εκδηλώσεις.