Την Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2026, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Ψαχνών είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια πρωτότυπη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης φιλοξενώντας εκπροσώπους του ΦΟ.Δ.ΣΑ, (Περιφερειακός Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) Στερεάς Ελλάδας.
Η εκδήλωση προσέφερε στα παιδιά μια διαδραστική εμπειρία, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις σωστές πρακτικές διαλογής απορριμμάτων και τη διαφορά ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. Μέσα μάλιστα από το βιωματικό παιχνίδι «ο κρυμμένος θησαυρός των σκουπιδιών», ανακάλυψαν πως υλικά που θεωρούμε «άχρηστα» μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή.
Οι εκπρόσωποι του φορέα χάρισαν στα παιδιά αναμνηστικά δώρα και με το ενημερωτικό υλικό τους κατάφεραν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους για την υιοθέτηση ενός πιο βιώσιμου τρόπου ζωής. Η συμβολή του φορέα υπήρξε πολύτιμη, καθώς οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, αλλά το αποτέλεσμα των καθημερινών μας επιλογών.
Στην ενημέρωση παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Διρφύων-Μεσσαπίων, κ.Σπυρόπουλος, ο οποίος συνομίλησε με τους μαθητές και με απλό και κατανοητό τρόπο εξήγησε γιατί η ανακύκλωση είναι κρίσιμη τόσο για τις τοπικές κοινωνίες όσο και για ολόκληρη την χώρα. Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να γίνουν οι ίδιοι φορείς αλλαγής, μεταφέροντας το μήνυμα της περιβαλλοντικής ευθύνης στις οικογένειες και την καθημερινότητά τους.








