Παρουσίαση εργασιών εκπαιδευτικού προγράμματος: «Τοπικά μονοπάτια παράδοσης. Το Μουσείο ως πηγή έμπνευσης»

Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, τα τμήματα της Γ τάξης του Γυμνασίου Ψαχνών Γ1 και Γ4 ολοκλήρωσαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Τοπικά μονοπάτια παράδοσης. Το Μουσείο ως πηγή έμπνευσης» με δημιουργό και συντονίστρια την εκπαιδευτικό φιλόλογο του Γυμνασίου μας Ιωάννα Μαντζώρου και την πολύτιμη αρωγή της επίσης φιλολόγου Μαρίας Ιωσηφίδου. Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, οι οκτώ ομάδες παρουσίασαν η καθεμιά τη δική της δημιουργία και συνέντευξη απέναντι σε ένα ένθερμο κοινό που αποτελούνταν από τους μαθητές όλων των τμημάτων της Γ Γυμνασίου. Η παρουσίαση έγινε υπό την παρουσία τριμερούς επιτροπής συναδέλφων (κ. Κοντοπρία, κ. Ζουμής, κ. Μπατζαλής) η οποία έκανε τις σχετικές παρατηρήσεις της στο τέλος κάθε παρουσίασης. Στο τέλος όλοι οι μαθητές και η επιτροπή ψήφισαν με μυστική ψηφοφορία τις τρεις πρώτες ομάδες που κατά τη γνώμη τους ήταν οι καλύτερες. Στη συνέχεια, έγινε καταμέτρηση των ψήφων από την επιτροπή. Η νικήτρια ομάδα θα αποκαλυφθεί στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου και θα βραβευτεί. Το πρόγραμμα που είχε ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2025, βασιζόταν στη σύζευξη της λογοτεχνίας της Γ Γυμνασίου με την παράδοση. Έπειτα από την περιήγηση στο Λαογραφικό Μουσείο Ψαχνών οι μαθητές επέλεξαν τα αντικείμενα που τους έκαναν εντύπωση και εργάστηκαν μέχρι τον Μάρτιο σε δύο άξονες. Τη δημιουργία παρουσίασης και τη συνέντευξη. Το Μουσείο ως πηγή έμπνευσης» έχει στόχο τη διατήρηση της επαφής των μαθητών με τον τοπικό πολιτισμό και την άυλη πολιτιστική κληρονομιά.

Posted in Εργασίες μαθητών/τριών, Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων.