Στις 30 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκαν δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού και το σχολείο μας συμμετείχε στην εικαστική έκθεση «Μέσα από τα μάτια των παιδιών» στο Δημαρχείο, με έργα μαθητών που ανέδειξαν μηνύματα αποδοχής της νευροδιαφορετικότητας. Οι εκδηλώσεις έγιναν στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό και συνδιοργανώθηκαν από το ΚΔΑΠ ΑμεΑ, τη «Βοήθεια στο Σπίτι» και το Κέντρο Κοινότητας.
