Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014 21:30

Εκδρομή 4η 2013-14: Δελφοί & Κύμη

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Στις 26/02/2014 επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και την Αράχωβα (Α τάξη) καθώς και την Κύμη (Β και Γ τάξη)

Τις εντυπώσεις της γράφει η μαθήτρια της Α τάξης Ιωάννα Αρβανίτη

"Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε η εκδρομή μας στους Δελφούς. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη.

Όταν φτάσαμε στο σχολείο πήραμε απουσίες, κάναμε προσευχή και η κυρία Διευθύντρια μας ανακοίνωσε τους καθηγητές που θα μας συνοδεύσουν. Χωριστήκαμε σε δύο κομμάτια το Α3 μαζί με το Α5 και το Α1 μαζί μα το Α4 και το Α2. Στο πρώτο γκρουπ συνοδοί ήταν ο κύριος Παπαθεοδοσίου, ο κύριος Δημητρακόπουλος και η κυρία Βούλγαρη. Στο δεύτερο γκρουπ συνοδοί ήταν η κυρία Καραραλούλη, η κυρία Καραγκούνη και ο κύριος Σίμος.

Μπήκαμε στα λεωφορεία και περιμέναμε όλοι με ανυπομονησία να φτάσουμε στον προορισμό μας, αν και το ταξίδι ήταν μεγάλο και χρονοβόρο. Περνούσαμε πολύ ωραία στα λεωφορείο, τα γέλια των παιδιών ακούγονταν παντού. Όλοι περνούσαν καλά. Η ώρα πέρασε πάρα πολύ γρήγορα και χωρίς να το καταλάβουμε φτάσαμε στους Δελφούς! Όλοι είχαμε μείνει έκπληκτοι από τις ομορφιές της φύσης. Η θέα ήταν θεϊκή. Οι κύριοι μας έδωσαν τα εισιτήρια και η ξενάγηση άρχισε από μία καταπληκτική ξεναγό. Μας τα εξηγούσε όλα πολύ καλά μα αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση απ’ όλα ήταν όταν κατάλαβα τη μαγεία που κρύβει η ιστορία των αρχαίων Ελλήνων...

..Όταν τελειώσαμε και είδαμε τον αρχαιολογικό χώρο πήγαμε στο μουσείο, υπήρχαν αγάλματα υπέροχα όπως για παράδειγμα ο Ηνίοχος που τα μάτια του ήταν δύο μαύρες πέτρες και ήταν σαν να σε κοιτά. Ένα άλλο άγαλμα που είχε γυναικείο κεφάλι, σώμα λιονταριού και φτερά αετού, το μουσείο είχε πολύ ωραία γλυπτά με τα οποία με διαπερνούσε ένα ρίγος καθώς τα έβλεπα και αντιλαμβανόμουν το μεγαλείο του πολιτισμού μας.

Μόλις τελειώσαμε την περιήγησή μας στο μουσείο περιμέναμε ωσότου έρθουν τα λεωφορεία να μας πάρουν να πάμε στην Αράχωβα. Όταν φτάσαμε στην Αράχωβα μας είπαν ότι έχουμε περίπου δύο ώρες διαθέσιμες. Υπήρχε μία επίσης πολύ ωραία θέα και επειδή βρίσκεται σε ψηλό υψόμετρο έκανε λίγο κρύο. Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι παντού υπήρχαν στενοί δρόμοι και πολλά σκαλοπάτια. Πριν ανάβουμε στα λεωφορεία βρήκαμε ένα μικρό πάρκο και καθίσαμε μέχρι να φύγουμε.

Όταν όλοι ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε μου ήρθαν στο μυαλό όλες οι στιγμές της ημέρας. Περάσαμε υπέροχα. Θα ήθελα πολύ να ξαναζήσω αυτή την εμπειρία. Δεν θα την ξεχάσω ποτέ αυτή την μέρα και εύχομαι να επαναληφθεί!"