Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014 18:00

Β Τάξη Εκπαιδευτική Εκδρομή 2014-15: Ευγενίδειο Ίδρυμα

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Την Τετάρτη 15/10/2014 η Β τάξη πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο Ίδρυμα Ευγενίδου. Οι μαθητές επισκέφτηκαν την έκθεση: "Αιγαίον, η γέννηση ενός αρχιπελάγους" αφιερωμένη στο Αιγαίο Πέλαγος,  τη δημιουργία των νησιών του και των γεωλογικών θησαυρών του από τα βάθη του γεωιστορικού χρόνου ως το σήμερα. Επίσης επισκεφτήκαν το εργαστήρι τεχνολογίας Utech και ξεναγήθηκαν στους πολύ ενδιαφέροντες χώρους του και τον σύγχρονο εξοπλισμό του (iPad, 3D printer, στούντιο ήχου/εικόνας, green screen, φωτογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες κ.α.)

Την πορεία της εκδρομής μας περιγράφει η μαθήτρια του Β4 Παγώνα Τσάμη:

"Την Τετάρτη 15/10/2014 πήγαμε εκδρομή στο Ευγενίδειο Ίδρυμα. Αναχωρήσαμε από το σχολείο στις 9:00 το πρωί. Πριν φτάσουμε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα κάναμε μία σταση στην Μαρίνα του Φλοίσβου. Ήταν ένας περιφραγμένος χώρος με πολλές εγκαταστάσεις, μαγαζιά διαφόρων ειδών, παιδότοπους και ένα μεγάλο λιμάνι με κότερα. Όλα τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το μέρος εκείνο. Εκεί κάθησαμε από τις 11:20 έως τις 12:25. Μετά με το λεωφορείο συνεχίσαμε την διαδρομή για να φτάσουμε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα...

Κάντε κλικ στον τίτλο για συνέχεια του άρθρου και για να δείτε φωτογραφίες

...

Όταν φτάσαμε στο Ευγενίδειο χωριστήκαμε ανάλογα με τα τμήματα και μετά σε ομάδες. Στην αρχή πήγαμε σ' ένα καινούργιο εργαστήριο τεχνολογίας. Εκεί μάθαμε πως να φτιάχνουμε το δικό μας κόμικ από το tablet μας, μάθαμε για τον ήχο, ότι υπάρχει ένας εκτυπωτής που συνδέεται με υπολογιστή και με κάποιες ρυθμίσεις μέσω του υπολογιστή εκτυπώνονται αντικείμενα και τέλος μάθαμε για το green screen όπου στέκεσαι μπροστά από ένα πράσινο χάρτονι και με επεξεργασία από το tablet δείχνει στην τηλεόραση αντί για το πράσινο χαρτόνι ένα φόντο ή ένα βίντεο. Στην συνέχεια βγάλαμε φωτογραφίες και πήγαμε στην αίθουσα όπου είδαμε ένα βίντεο πως φτιάχτηκε το Αιγαίο Πέλαγος. Μετά κάναμε μία ξενάγηση και είδαμε διάφορα πετρώματα, χάρτες σχημάτησης του Αιγαίου. Μόλις η ξενάγηση τελείωσε καθήσαμε στην καντίνα του Ευγενιδείου και μετά από μισή ώρα ήρθε το λεωφορείο και γυρίσαμε στα Ψαχνά"

Διαβάστηκε 359 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014 15:18